♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

عشق یعنی عزیزم دوستت دارم!

عشق یعنی حس گرم انتظار

عشق یعنی از زمستان تا بهار


عشق بامن، با تو معنی میشود
 

 


عشق بی من، بی تو تنها میشود


عشق یعنی اشک و آه و سوز دل

عشق یعنی یک خدا از جنس گل


عشق یعنی بت پرستی تا جنون

عشق یعنی کینه از دلها برون


عشق یعنی با یکی پیدا شدن

با یکی همدرد و هم آوا شدن


عشق یعنی آرزوهای بلند

عشق یعنی با همه اشکت بخند


عشق یعنی زندگیم وصله به توست

عشق یعنی قلب من در دست توست
 

 



عشق یعنی عشقه من زیبای من

عشق یعنی عزیزم دوستت دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی(جیمز توی فروم) شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 15:49 http://www.harrypotter-info.blogfa.com

به به سلام j j جون چه خبر ؟
دیگه فروم نمیای؟
مطالبت هم خوبه!
به منم سر یزن...

raha پنج‌شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 22:26 http://raha-architectural.blogfa.com

salam aghaye ashegh !!!!!!!!!!!!!!!! matna o sherat ham ghashange va ham mashkook . c u . bye bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد