♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

امسال هم گذشت...

امسال هم گذشت با تموم بدی هاش! 

 با تموم تنهایی هاش! 

 با تموم اشک هاش آره امسال یکی از بدترین سال های عمرم بود! 

 پر از تنهایی بود! 

 آره فکر کنم اومدن به مشهد یه اشتباه محض بود 

 من از یه ادم شاد و سرحال تبدیل شدم به یه آدم تنها و غمگین و باز هم تنهایی چرا؟ 

 چرا باید اینجوری بشه؟ 

  شاید سرنوشت اینجوری میخواد که من تنها باشم! اینقدر حالم بد شده که همه فهمیدن! 

 حتی فراموشی گرفتم منکه هیچ چیز فراموشم نمی شد! 

 واقعا چه بودم و چه شدم! 

روز اولی که به مشهد اومدم پر از امید بودم و حالا پر از یاس!  

دلم میخواست هیچ وقت به مشهد نیامده بودم!  

  هیچ وقت! 

 

برای دیدن ادامه عکسها و خبر، روی این عکس کلیک کنید

کاش...(شعر مال خودمه!)

کاش هوا بودم هوایی که در آن نفس میکشی! کاش خاک بودم خاکی که در آن قدم برمیداری! کاش باد بودم بادی که موهایت را نوازش میکند!  

  

 کاش قطره اشکی بودم واز چشم هایت جاری می شدم!  

 

 

 

 

 کاش پرنده ای کوچک بودم و بر لب پنجره ی اتاقت می نشستم و به تو می نگریستم!  

کاش حلقه ی دری بودم حلقه ی دری که آن را باز میکنی و به لباست گیر میکردم و نمیگذاشتم بروی!  

 کاش صبح فردا تو دگر یار من باشی! 

 

 

نامه ی شوهری به همسرش

روزی مردی به سفر میرود و به محض ورود به اتاق هتل ، متوجه میشود که هتل به کامپیوتر مجهز است. تصمیم میگیرد به همسرش ایمیل بزند. نامه را مینویسد اما در تایپ آدرس دچار اشتباه میشود و بدون اینکه متوجه شود نامه را به شخص دیگری میفرستد.

در این ضمن در گوشه ای دیگر از این کره خاکی ، زنی که تازه از مراسم خاک سپاری همسرش به خانه باز گشته بود با این فکر که شاید تسلیتی از دوستان یا آشنایان داشته باشه به سراغ کامپیوتر میرود تا ایمیل های خود را چک کند.

اما پس از خواندن اولین نامه غش میکند و بر زمین می افتد .

(اگه یکی گفت این عکس چه ربطی به این مطلب داره ژیش من جایزه داره ها )


پسر او با هول و هراس به سمت اتاق مادرش میرود و مادرش را بر نقش زمین میبیند و در همان حال چشمش به صفحه مانیتور می افتد:





گیرنده : همسر عزیزم

موضوع : من رسیدم

میدونم که از گرفتن این نامه حسابی غافلگیر شدی . راستش انها اینجا کامپیوتر دارند و هر کس به اینجا میآد میتونه برای عزیزانش نامه بفرسته.من همین الان رسیدم و همه چیز را چک کردم. همه چیز برای ورود تو رو به راهه. فردا میبینمت. امیدوارم سفر تو هم مثل سفر من بی خطر باشه. وای چه قدر اینجا گرمه!!