♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

نامه ی شوهری به همسرش

روزی مردی به سفر میرود و به محض ورود به اتاق هتل ، متوجه میشود که هتل به کامپیوتر مجهز است. تصمیم میگیرد به همسرش ایمیل بزند. نامه را مینویسد اما در تایپ آدرس دچار اشتباه میشود و بدون اینکه متوجه شود نامه را به شخص دیگری میفرستد.

در این ضمن در گوشه ای دیگر از این کره خاکی ، زنی که تازه از مراسم خاک سپاری همسرش به خانه باز گشته بود با این فکر که شاید تسلیتی از دوستان یا آشنایان داشته باشه به سراغ کامپیوتر میرود تا ایمیل های خود را چک کند.

اما پس از خواندن اولین نامه غش میکند و بر زمین می افتد .

(اگه یکی گفت این عکس چه ربطی به این مطلب داره ژیش من جایزه داره ها )


پسر او با هول و هراس به سمت اتاق مادرش میرود و مادرش را بر نقش زمین میبیند و در همان حال چشمش به صفحه مانیتور می افتد:





گیرنده : همسر عزیزم

موضوع : من رسیدم

میدونم که از گرفتن این نامه حسابی غافلگیر شدی . راستش انها اینجا کامپیوتر دارند و هر کس به اینجا میآد میتونه برای عزیزانش نامه بفرسته.من همین الان رسیدم و همه چیز را چک کردم. همه چیز برای ورود تو رو به راهه. فردا میبینمت. امیدوارم سفر تو هم مثل سفر من بی خطر باشه. وای چه قدر اینجا گرمه!!



نظرات 4 + ارسال نظر
جیمز سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 http://www.harrypotter-info.blogfa.com

راستی چرا فروم باز نمیشه؟

رها چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:24 http://raha-architectural.blogfa.com/

سلام . باحال بود مطلبش. آمیس چطوره ؟ بزرگ شده؟

وبلاگ گروهی دانشجویان مهندسی معماری دانشگاه بجنورد خوشحال میشه اونجا ببیندت
archgroup-boj.blogfa.com

luna یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 20:38

این عکسه یعنی رنگین کمان قبل از بارون در حالی که
هوا ابریه و خورشید نیست.
به نظر من ربطی به اون زنه که شوهرش مرده نداره.
به خاطر اون مرده ست که متوجه شده هتل کامپیوتر
داره. یعنی با اینکه زنشو نمی تونه ببینه(خورشید نیست)
می تونه باهاش ارتباط داشته باشه(رنگین کمان) قبل از مصیبت
(که بارونه) که بخواد واسش نامه بنویسه ویا صبر کنه که برگرده.
حالا جایزه چیه؟ الکی که نگفتی؟

sadaf یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:58

خیلی باحال بود خیلی دلم شاد کردی بخدا حالم بد بود ولی کلی خندیدم
اون عکسم فکر کنم اونجایی که نور میاد میخواد رنگین کمون شه و شوهر یدفعه ای تالاپی از اونجا بیفته پایین کلی فکر کردما هیچوقت نظر نمی زارم ولی گذاشتم واسه شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد