♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

بالاخره...

بالاخره جام جهانی تموم شد!  

  

 با تمام خوبی ها و بدی های جام و رفتن بزرگان از جام! 

 

و یک ماه و نیم از عمر ما گذشت!  

  

 اسپانیا قهرمان شد! 

 

 من پیش بینی و حتی شرط بندی کرده بودم از بازی نیمه نهایی! 

 هوراااااااااااااا

 

عکس های   جشن قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010

نظرات 2 + ارسال نظر
alen سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 16:56

ولی این جام جهانی به پای جام جهانی 4 ساله پیش نرسید این یه جوری بود
ولی تبریک میگم که تو شرط بندیت بردی

ممنون.

سپیده جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:39 http://archgroup-boj.blogfa.com

سلام . من که نبودم و تا ۲۳ ام مشغول تحویل پروژه ها بودم و بازیا رو فقط خبرشو میشنیدم. مطمئن باش که خودم میخونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد