♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

دانلود آهنگ بنیامین


آهنگ جدید و بسیار زیبای بنیامین به نام (با اینا) با یه سبک جدید توی خوندن از بنیامین





قسمتی از تکست این موزیک بسیار زیبا :

بوی عیدی بوی تو بوی کاغذ رنگی

بوی تند تپش قلب من از دیدن تو

با اینا هواسمو جمع میکنم

با اینا عشقمو محکم میکنم

بوی قهوه بوی عطر

دو تا فنجون برعکس




فکر یک هدیه ی جالب که بگیرم واسه تو

صدای کفش تــــــــو وقتی که میای

توی قلب من قدم میزنی عاشقونه اونجور که میخوای

با اینا هواسمو جمع میکنم

با اینا عشقمو محکم میکنم



لینک دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
سوما جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:53

خداییش صدای بنیامین آرامش بخشه
کاش می شد یه بار از نزدیک دیدش.
آهنگ بیشوازم خوب انتخاب کردین.
مرسی.

سوما جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:54

سوما
خداییش صدای بنیامین آرامش بخشه
کاش می شد یه بار از نزدیک دیدش.
آهنگ بیشوازم خوب انتخاب کردین.
مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد