♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

تنهایی...

تنهایی چه واژه ی آشناییه برای من! 

هنوز به تنها بودن عادت نکردم! 

این روز ها منم و کوچه های تنهایی! 

که روز به روز دیوارهاش به هم نزدیک تر و کوچه تنگ تر میشه! 

ومن در این بین بین دیوارهاش دارم له میشم! 

تنهایی منو به یاد شب های غربتم که تنها بودم! 

وهستم میندازه! 

 

تنهایی از پیشم برو که من به تو عادت ندارم...  

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
¨¯¨`*~-. سپید.-~*´¨¯¨| یکشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:20 http://partgahe-del.blogfa.com/

سلام. دیگه بی خیال مطالب معماری شدم فعلا . این آدرس وب شخصیمه.
سپیده

سپیده یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:46

سلام
تنهایی بدترین درده که حتی با خنده هم رفع نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد