♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

دلم میخواست...(شعر ماله خودمه)



دلم میخواست با تو باشه!


دلم میخواست عاشقت باشه!


دلم میخواست ذره ای از نگاهت مال من باشه!



دلم میخواست دست هات مال من باشه!


دلم میخواست آغوشت مال من باشه!


دلم میخواست نفس هات مال من باشه!


دلم میخواست طپش قلبت مال من باشه!


دلم میخواست تو آسمونت فقط یه ستاره باشه!


اونم عشق من باشه!


دلم میخواست عشق من عشق اول و آخرت باشه!


دلم میخواست...




نظرات 4 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:47 http://be-yade-to.blogfa.com

_______________________________________________$$$$$$$$$
___________________________________________$$$$$$$$$___$$$
_______________________________________$$$$$$$$_____(&_$$$$
__________________________________$$$$$$$$$$____________$$$$
_______________________________$$$$$$$$$$$$$$$____§§§§_____$
____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$§§§§_§§§_____$
__________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$§§§§§_§____$
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$___§§§__§_$
________________________$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$______§$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_____________________$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$
___________________$$$$$$$$_§$$$$$$$$$§$$$$$$$$_$
_________________$$$$$$$_$$§§§$$$§$$§§$$$$§§$_$$$
________________$$$$$$_§§§$$§§$$§§§$$§§$$§§$_$$$
_______________$$$$$_$§§§$$$$§§§$$$§§§§§$$_$$$$$
______________$$$$$_§§§§§§$$§§§$$§§§§§§§_$$$$$$
_____________$$$$_§§0§§§§|§§§§§§§§§|§§§_$$$$$$$
____________$$$_000§§§00§§§§§000§00§_$$$$$$
____________$$_0000§§0000§§§00§0§_$$$$$$سلامممممممممممم
___________$_0000§§00000§0000_$$$$$$$خیلی قشنگ بود
________§§_00000§000§0000_$$$$$$$$من آپم...
______§_00000§0000000_$$$$$$$$$$
______000§00000§_§§§§$$$$$$$$$$$$$_______
___0000§00§_§§§§§§$$$$$$$$__$$$$$$$$§§§§§
_000§0_____§§§§§§$$$$$$$_§000_$$$§§§_منتظر حضور پرمهرت هستم..
00________§§§§§$$$$$$$_§§00000_$§§§_
__________§§§§$$$$$$$_§§§_’’______§§§__
_________§§§$$$$$$$
________§§$$$$$$$$ خدانگهدار...
________$$$$$$$$$
_______$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$
____$$$$$$$$
___$$$$$$$$
__$$$$$$$$
_$$$$$$$
$$$$$$$
$$$$$$

asemoone_aram سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:47 http://asemoonearam.mihanblog.com

سلام
خوبی؟
اخی دردتو میفهمم دوری از دوست داداش
شعرتم قشنگ بود

خوشتیپ محل سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:50

سل_____ام شاعر محل

نیوشا سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:07

قشنگ بود :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد