♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

میخوام مثل خودت باشم ....


نمی خوام یه خونه تو رویام بسازم

نمی خوام قلبمو به هیچکی ببازم

نمی خوام ترانم با اسم تو شروع شه

دیگه گیتارم نمی گه دیدنت ارزوشه

مثل تو می خوام به هرکسی رسیدم

بگم عجیبه من دیشب خواب تورو میدیدم

مثل تو شعر بگم شعرای عاشقونه

بگم تو اهل بهشتی جات توی اسمونه

بگو چه جوری باشم مثل خودت

دلمو به همه بدم مثل خودت

پشیمونم نشم مثل خودت

بگو چه جوری باشم مثل خودت

نمی خوام نامه هام تو دست تو باشه

اره بهتره راهمون جدا شه

قلبمو من از تو همین جا پس می خوام

می خوام مثل تو بشم من باهات راه نمیام

مثل تو می خوام من گم بشم واسه همیشه

بگم کار از کار گذشته دیر شده نمی شه

مثل تو می خوام از گریه ها رد بشم

می خوام از بری به خدا رد بشم

بگو چه جوری بشم مثل خودت

دلمو به همه بدم مثل خودت

پشیمونم نشم مثل خودت

بگو چه جوری بشم مثل خودت



نظرات 1 + ارسال نظر
آتوسا جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 17:52 http://www.ghose.blogsky.com

خیلی زیبا
به منم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد