♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

ولنتاین

دیرگاهیست که تنها شده ام    قصه غربت صحرا شده ام
 وسعت درد فقط سهممن است      بازهم قسمت غم ها شده ام
دگر آیینه ز من بی خبر است     که اسیر شب یلدا شده ام
 من که بی تاب شقایق بودم       همدم سردی یخ ها شده ام
کاش چشمان مرا خاک کنید      تا نبینم که چه تنها شده ام




ولنتاین مبارکــــــــــــــــــــــــــ
نظرات 4 + ارسال نظر
دختر شکلاتی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:18

سلام ولنتاین شما هم مبارک اس مس ولنتاین داشتی بذار حتما!!!!

دختر شکلاتی شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 23:18 http://chocolate-moments.blogfa.com

هانی یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:19

سلااااااااااااااااااااااام ولنتاین مبارک.ولی خوووووووووووماامسال تنهاییم

[ بدون نام ] یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:22

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد