♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

♣Life i$ re@L $tory♣

آخر من از گیسوی تو خود را می آویزم به دار

امروز روز تولدمه...

امروز روزی است که هزاران انسان چشم به جهان گشودند یکیش من بودم که در ۶ فروردین ۱۳۷۲ چشم به جهان گشودم طبق گفته ها ۳ کیلو بیشتر وزن نداشتم خیلی ریزه میزه بودم وخیلی زود  راه افتادم زودتر از بچه های دیگه و خیلی شر بووووودم بهم میگفتن:پیچ شول کن خونه خلاصه این بود مختصری از گفته های مادرم وحالا تولد همه ی کسایی که امروز متولد شدن رو تبریک میگم تولدتون مبارک امروز خیلی خوشحالم.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:02

سلام علی جان تولدت مبارک امیدوارم تا ۱۰۰ سال زنده باشی.

خیلی ممنون عزیزم.

نیوشا شنبه 7 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:18 http://novaforever.blogfa.com

سلاااام ... تولدت مبارک .. امیدوارم ۱۲۰ سال زنده و شاد و .... و به هر چی که میخوای برسی ...
با آرزوی بهترینها برای تو
تولدت مبارک
( راستی این پست رو دیروز ندیدم .. ببخشید ... )

خواهش میکنم ممنونم ازت دوست عزیزم اشکالی نداره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد